luni, 30 aprilie 2007

delia




lumea e un circ



zambesc mai rar


2 comentarii:

Ana Maria spunea...

"lumea e un circ" este reusita.
"zambesc mai rar" mi se pare ca ai taiat mai mult din barbita decat din frunte ceea ce in opinia mea nu da asa bine. cred ca mai bine da sa tai mai mult din frunte si sa lasi barbita intreaga mai ales ca e un copilas cu barbia mica.

mara spunea...

multumesc pt "lumea e un circ" si mie imi place foarte mult. delia e un copil minunat ce isi vedea de trebusoare ei si imi poza cu o nonsalanta extraordinara.

la "zambesc mai rar" am vrut sa surprind mimica un pic grava si serioasa pe care o afiseaza cateodata copilasiii.Cred ca daca i-as fi lasat mai mult din barbie as fi dat ocazia sa i se contureze mai bine fata de copil, inocenta - eu incercand tocmai sa evit asta, iar in ceea ce priveste fruntea, in situatia aceasta, ar fi rezultat o incadrarea prea patrata.

O sa tin minte observatia, mai ales in cazul copiilor.